KudoZ home » English to Polish » Medical

ultrasound examination

Polish translation: badanie metoda ultradzwiekowa


02:18 Jan 28, 2002
English to Polish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: ultrasound examination
sonogram? badanie ultradzwiekowe? Chodzi o badanie macicy w ten sposob.
Lota
United States
Polish translation:badanie metoda ultradzwiekowa
Explanation:
TG
Selected response from:

Teresa Goscinska
Grading comment
Dziekuje bardzo wszystkim.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4Badanie ultrasonograficzneWitold
5badanie ultrasonograficzne plodudarotob
5badanie ultrasonograficzne plodudarotob
4badanie metoda ultradzwiekowa
Teresa Goscinska


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
badanie metoda ultradzwiekowa


Explanation:
TG

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723
Grading comment
Dziekuje bardzo wszystkim.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
Badanie ultrasonograficzne


Explanation:
?

Witold
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1454

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jakub Szacki: lub po prostu USG
1 hr

agree  EWKA
1 hr

agree  Krzysztof
1 hr

agree  leff
2 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
badanie ultrasonograficzne plodu


Explanation:
Mam wrazenie ze w kontekscie (poprzednie pytanie o skrobanke) chodzi o ultrasonograficzne badanie plodu. Trzeba dodac zawsze czego dotyczy badanie ultrasongraficzne ajko ze obcenie strosuje sie do bandania na przyklad kamieni nerkowych wiec samo ultrasongraficzne moze byc mylace.

darotob
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 551

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
badanie ultrasonograficzne plodu


Explanation:
Mam wrazenie ze w kontekscie (poprzednie pytanie o skrobanke) chodzi o ultrasonograficzne badanie plodu. Trzeba dodac zawsze czego dotyczy badanie ultrasongraficzne ajko ze obcenie strosuje sie do bandania na przyklad kamieni nerkowych wiec samo ultrasongraficzne moze byc mylace.


    Reference: http://www.vitacomplete.com
darotob
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 551