KudoZ home » English to Polish » Medical

Resuscitator, Intermittent Positive Pressure

Polish translation: aparat reanimacyjny do sztucznej wentylacji


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Resuscitator, Intermittent Positive Pressure
Polish translation:aparat reanimacyjny do sztucznej wentylacji
Entered by: xxxDoktorek

00:25 Feb 28, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Medical
English term or phrase: Resuscitator, Intermittent Positive Pressure
NSN Numbers
Resuscitator, Hand operated, Intermittent Positive Pressure
(Adult with Pressure Relief Valve)
Magda
reczny aparat reanimacyjny do sztucznej wentylacji
Explanation:
Intermittent Positive Pressure Ventillation to zbiorcza nazwa sposobow sztucznego oddychania gdzie maszyna (lub czlowiek) "wdmuchuje" gaz do drog oddechowych pacjenta
Selected response from:

xxxDoktorek
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5reczny aparat reanimacyjny do sztucznej wentylacjixxxDoktorek
4Aparat resuscytacyjny do sztucznej wentylacji okresowym ciśnieniem dodatnimtoplotny
4Aparat reanimacyjny ze zmiennym cisnieniem.WTLS


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Aparat reanimacyjny ze zmiennym cisnieniem.


Explanation:

Ale sprawdz, prosze, komentarz to Twojego nastepnego pytania.

To samo tu, choc moze sie myle.

WTLS
United States
PRO pts in pair: 150

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
reczny aparat reanimacyjny do sztucznej wentylacji


Explanation:
Intermittent Positive Pressure Ventillation to zbiorcza nazwa sposobow sztucznego oddychania gdzie maszyna (lub czlowiek) "wdmuchuje" gaz do drog oddechowych pacjenta

xxxDoktorek
PRO pts in pair: 351

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Aparat resuscytacyjny do sztucznej wentylacji okresowym ciśnieniem dodatnim


Explanation:
Intermittent Positive Pressure Ventillation to zbiorcza nazwa sposobów sztucznego oddychania gdzie maszyna (lub czlowiek) "wdmuchuje" pod ciśnieniem (ciśnienie dodatnie) gaz do dróg oddechowych pacjenta. Przeciwnie niż "żelazne płuca" gdzie ciśnienie jest ujemne i pod ich wpływem pacjent "wciąga" powietrze do płuc.
TAPI

toplotny
Poland