KudoZ home » English to Polish » Medical

should in any case opt positively into treatment

Polish translation: w każdym przypadku powinni samodzielnie podjąć pozytywną decyzję o udziale w terapii


08:58 May 27, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Medical
English term or phrase: should in any case opt positively into treatment
they should be given time if necessary to consider their options and should in any case opt positively into treatment
Iwona Malgrab
Polish translation:w każdym przypadku powinni samodzielnie podjąć pozytywną decyzję o udziale w terapii
Explanation:
...powinni mieć czas na rozważenie sposobów leczenia i w każdym przypadku powinni samodzielnie podjąć pozytywną decyzję o udziale w terapii.

Zdanie piękne nie jest, ale mam nadzieję, że pomoże.
Selected response from:

Katarzyna Chmiel
Poland
Grading comment
Pomoże na pewno!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4w każdym razie powinni zgodzić się / zdecydować się na leczenie
bartek
3w każdym przypadku powinni samodzielnie podjąć pozytywną decyzję o udziale w terapii
Katarzyna Chmiel


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
w każdym razie powinni zgodzić się / zdecydować się na leczenie


Explanation:
b.

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
w każdym przypadku powinni samodzielnie podjąć pozytywną decyzję o udziale w terapii


Explanation:
...powinni mieć czas na rozważenie sposobów leczenia i w każdym przypadku powinni samodzielnie podjąć pozytywną decyzję o udziale w terapii.

Zdanie piękne nie jest, ale mam nadzieję, że pomoże.

Katarzyna Chmiel
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 207
Grading comment
Pomoże na pewno!