KudoZ home » English to Polish » Medical

It is dealt with rapidly

Polish translation: Szybkie rozwiązanie danej kwestii


09:32 May 29, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Medical
English term or phrase: It is dealt with rapidly
brak kontekstu
Ela Mikuta
Polish translation:Szybkie rozwiązanie danej kwestii
Explanation:
A może: Natychmiastowe zajęcie się sprawą
Selected response from:

Jacek Zawisza
Spain
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Szybkie rozwiązanie danej kwestiiJacek Zawisza
4uporać się z gwałtownie
bartek


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uporać się z gwałtownie


Explanation:
poradzić sobie z gwałtownie
zająć się z gwałtownie
pertraktować z gwałtownie

Tyle bez kontekstu

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Szybkie rozwiązanie danej kwestii


Explanation:
A może: Natychmiastowe zajęcie się sprawą

Jacek Zawisza
Spain
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4