KudoZ home » English to Polish » Medical

interim analysis

Polish translation: analiza okresowa progów skuteczności

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:interim analysis
Polish translation:analiza okresowa progów skuteczności
Entered by: Dominika Schoenborn

23:36 Jan 15, 2003
English to Polish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: interim analysis
A limited interim analysis on efficacy endpoints may be performed after the last subject enrolled has completed his 24 week assessment;
czy moge prosic o przetlumaczenie pierwszego fragmentu zdania konczac na endpoints?
Dominika Schoenborn
United Kingdom
analiza okresowa progów skuteczności
Explanation:
MOze tu chodzic o eksperymentalne zastosowanie badz zbadanie dzialania nowego leku (czesto u pacjentow cierpiacych na przewlekle schorzenia lub moze i smiertelnie chorych?), ktorego prog skutecznosci (np. liczba negatywnych reakcji na ten lek) jest ustalany z gory i po jego osiagnieciu badania zostaja przerwane.

moze ponizszy link cos rozjasni..
powodzenia
Selected response from:

Ania
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4analiza miedzyokresowa
MonikaSojka
2analiza okresowa progów skuteczności
Ania


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
analiza miedzyokresowa


Explanation:
tak mnie uczono

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-15 23:57:10 (GMT)
--------------------------------------------------

na skutecznosc ocen koncowych?

MonikaSojka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 714

21 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
analiza okresowa progów skuteczności


Explanation:
MOze tu chodzic o eksperymentalne zastosowanie badz zbadanie dzialania nowego leku (czesto u pacjentow cierpiacych na przewlekle schorzenia lub moze i smiertelnie chorych?), ktorego prog skutecznosci (np. liczba negatywnych reakcji na ten lek) jest ustalany z gory i po jego osiagnieciu badania zostaja przerwane.

moze ponizszy link cos rozjasni..
powodzenia


    Reference: http://pedsccm.wustl.edu/EBJ/THERAPY/Clancy-Allopurinol.html
Ania
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 201
Grading comment
dziekuje