KudoZ home » English to Polish » Medical

cystopic fulgaration

Polish translation: fulguracja cystoskopowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cystoscopic fulguration
Polish translation:fulguracja cystoskopowa
Entered by: Adam Zakrzewski

16:44 Jan 23, 2003
English to Polish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: cystopic fulgaration
sprzęt medyczny
Adam Zakrzewski
Poland
fulguracja cystoskopowa
Explanation:
Słownik lekarski Słomskiego

Proszę sprawdzić pisownię tekstu angielskiego - powinno być chyba "cystoscopic fulguration"
Selected response from:

Piotr Turski
Poland
Grading comment
Dziękuję. I przepraszam za te literówki, jedna była z mojej winy
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3fulguracja (???)
Radek Podolski
3fulguracja cystoskopowa
Piotr Turski
1fulguracja (tkanek) pecherza ?
Jacek Krankowski


Discussion entries: 1





  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
fulguracja (???)


Explanation:
"leczenie stałą elektrostymulacją i fulguracją, postępowanie chirurgiczne" - www.cmkp.edu.pl/pediatr1.htm

cystopic to literowka (fulgaration zreszta tez...) tylko od czego?

Radek Podolski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1010

18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
fulguracja cystoskopowa


Explanation:
Słownik lekarski Słomskiego

Proszę sprawdzić pisownię tekstu angielskiego - powinno być chyba "cystoscopic fulguration"



    Reference: http://www.ikard.waw.pl/ik_pub1.htm
    Reference: http://www.aafp.org/afp/20021001/1259.html
Piotr Turski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 335
Grading comment
Dziękuję. I przepraszam za te literówki, jedna była z mojej winy

26 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
fulguracja (tkanek) pecherza ?


Explanation:
Czy "cystopic" nie moze odnosic sie bezposrednio do pecherza, bez cystoskopii?

http://www.mobilelitho.com/facts.htm

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960