pravastatin

Polish translation: pravastatin

English to Polish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: pravastatin
rodzaj statyny?
sebos
Polish translation:pravastatin
Explanation:
To jest nazwa międzynarodowa leku, który występuje pod nazwami handlowymi Lipostat i Pravachol. Widziałam też formę spolszczon±: prawastatyna.
Selected response from:

Hanna Burdon
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1prawastatyna
MonikaSojka
3pravastatin
Hanna Burdon


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
prawastatyna


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-13 21:24:20 (GMT)
--------------------------------------------------

Najbardziej
polecane są statyny naturalne: lowastatyna, prawastatyna i simwastatyna...


    Reference: http://www.esculap.pl/main/pub.html?pub=295
MonikaSojka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 714

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michal Zablocki: przykro mi ze za póĽno :-(
20 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pravastatin


Explanation:
To jest nazwa międzynarodowa leku, który występuje pod nazwami handlowymi Lipostat i Pravachol. Widziałam też formę spolszczon±: prawastatyna.


    Reference: http://156.17.61.10/el/leki/rejestr.php3?letter=P
Hanna Burdon
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1199