KudoZ home » English to Polish » Medical

popular

Polish translation: zgaduje....


17:32 Nov 2, 2003
English to Polish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: popular
***(brand name) analyser Delivers Popular, Point of Care Immunoassay Results

zupełnie nie mogę sobie wyobrazić, co autor miał na myśli mówiąc "popular" w tym kontekście...
Izabella Kraus
Polish translation:zgaduje....
Explanation:
albo to ze wynik jest przystepny (i laik moze go odczytac)
albo ze caly ten test jest znany/popularny....

ale jak mowie, zgaduje
Selected response from:

jirian
Poland
Grading comment
Ta wersja okazała się podobna do otrzymanej od "proz-aków" z innych języków...
Dzięki za podpowiedź i potwierdzenie domysłów.
Pozdrawiam,
Iza
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4przeznaczony dla szerokiej gamy odbiorcowHanna Stochnialek
1zgaduje....jirian


  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
zgaduje....


Explanation:
albo to ze wynik jest przystepny (i laik moze go odczytac)
albo ze caly ten test jest znany/popularny....

ale jak mowie, zgaduje

jirian
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 10
Grading comment
Ta wersja okazała się podobna do otrzymanej od "proz-aków" z innych języków...
Dzięki za podpowiedź i potwierdzenie domysłów.
Pozdrawiam,
Iza

54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przeznaczony dla szerokiej gamy odbiorcow


Explanation:
propozycja

Hanna Stochnialek
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 196