KudoZ home » English to Polish » Medical

Computed Tomography Laser Breast Imaging System

Polish translation: laserowy system diagnostyki obrazowej piersi (sprzężony) z tomografią komputerową


07:28 Dec 14, 2003
English to Polish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: Computed Tomography Laser Breast Imaging System
CTLM

Nagłówek. Musze przetłumaczyc na j. polski te nazwe. W Internecie znajduje tylko skrot albo nazwe ang. (polskie strony). Pewnie zle szukam.
Barbara Piela
Polish translation:laserowy system diagnostyki obrazowej piersi (sprzężony) z tomografią komputerową
Explanation:
kompilacja na podstawie różnych linków + own exp.

http://zatoka.icm.edu.pl/acclin/vol_2_issue_3/acclin_7_07_sz...
http://www.consultronix.com.pl/radiologia/index.php?s=ctml.p...

"imaging systems" medycy nazywają też "systemami obrazowania"

Selected response from:

anglista
Grading comment
Dzieki wielkie!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1laserowy system diagnostyki obrazowej piersi (sprzężony) z tomografią komputerowąanglista
4Diagnostyka obrazowa pierski przy użyciu tomografii komputerowo-laserowej
Monika Pilecka


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Diagnostyka obrazowa pierski przy użyciu tomografii komputerowo-laserowej


Explanation:
.

Monika Pilecka
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 155

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
laserowy system diagnostyki obrazowej piersi (sprzężony) z tomografią komputerową


Explanation:
kompilacja na podstawie różnych linków + own exp.

http://zatoka.icm.edu.pl/acclin/vol_2_issue_3/acclin_7_07_sz...
http://www.consultronix.com.pl/radiologia/index.php?s=ctml.p...

"imaging systems" medycy nazywają też "systemami obrazowania"



anglista
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 454
Grading comment
Dzieki wielkie!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  joannap
7 hrs
  -> dziękuję