KudoZ home » English to Polish » Medical

Beta-blocked Patients

Polish translation: Pacjenci otrzymujący beta blokery

15:21 Jan 27, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: Beta-blocked Patients
pacjenci przyjmujacy beta-blokery?
MonikaSojka
United Kingdom
Polish translation:Pacjenci otrzymujący beta blokery
Explanation:
leczeni beta blokerami
Wersja barokowa: otrzymujący leki blokujące receptory beta adrenergiczne.
Selected response from:

xxxOTMed
Poland
Grading comment
dziekuje serdecznie, chcialam sie upewnic
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Pacjenci otrzymujący beta blokery
xxxOTMed
3pacjenci przyjmującyszczepionkę Betablock
bartek


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
beta-blocked patients
pacjenci przyjmującyszczepionkę Betablock


Explanation:
Niepowodzeniem zakończyła się niestety próba wprowadzenia szczepionki przeciwko chorobie Alzheimera o nazwie Betablock opracowanej przez zespół D. Schenka. Idea jej wytwarzania polegała na dożylnym podaniu choremu jego własnego β-amyloidu. Odpowiedzią na taki antygen były wytwarzane przez organizm pacjenta przeciwciała przeciwko amyloidowi oraz stymulacja

http://216.239.59.104/search?q=cache:Q-VBFrfcZPYJ:www.escula...

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2004-01-27 15:33:03 GMT)
--------------------------------------------------

udalo mi sie wejsc w normalny adres
http://www.esculap.pl/NEU/pub.html?spec=NEU&pub=1183


--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2004-01-27 15:37:25 GMT)
--------------------------------------------------

\"pacjenci przyjmujący betablokery\" też

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Pacjenci otrzymujący beta blokery


Explanation:
leczeni beta blokerami
Wersja barokowa: otrzymujący leki blokujące receptory beta adrenergiczne.

xxxOTMed
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 4564
Grading comment
dziekuje serdecznie, chcialam sie upewnic