KudoZ home » English to Polish » Medical

I had a two-level fusion in my cervical spine.

Polish translation: Mialem operacje usztywnienia miedzytrzonowego kregoslupa szyjnego OR...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:I had a two-level fusion in my cervical spine.
Polish translation:Mialem operacje usztywnienia miedzytrzonowego kregoslupa szyjnego OR...
Entered by: Jacek Krankowski

17:10 Sep 26, 2001
English to Polish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: I had a two-level fusion in my cervical spine.
I had a two-level fusion in my cervical spine.
Ivona
United States
Mialem operacje usztywnienia miedzytrzonowego kregoslupa szyjnego OR...
Explanation:
Mialem operacje usztywnienia miedzytrzonowego
szyjnego odcinka kregoslupa/kregoslupa szyjnego
OR
Mialem operacje stabilizacji miedzytrzonowej kregoslupa szyjnego
OR
Mialem operacje stabilizujaca kregoslupa szyjnego z usztywnieniem miedzytrzonowym

cervical spine = kregoslup szyjny; kregoslup w odcinku szyjnym;
fusion = usztywnienie (przy pomocy wszczepu); stabilizacja (przez usztywnienie)
two-level = miedzytrzonowe

"Authors describe new spine graft "Tibone" for anterior interbody cervical fusion ...
Autorzy opisują nowy wszczep o nazwie "Tibone", stosowany w celu przedniego usztywnienia międzytrzonowego. "
http://www.google.com/search?q=cache:tAc5zuOC3lE:www.ortoped...

"... ODLEG?E WYNIKI USZTYWNIENIA KR?GOS?UPA SZYJNEGO Z DOST?PU
PRZEDNIEGO. ... ANTERIOR INTERBODY FUSION IN CERVICAL SPINE TRAUMA. Miejsce ... "
www.republika.pl/krasuski/konfer.htm

"When referring to what discs are involved, a physician will refer in medical jargon to the "levels involved." A one-level fusion links or fuses together two vertebral bones on either side of a diseased disc. A two-level fusion links or fuses together three vertebral bones with two intervening discs. A fusion is an actual bridge of solid bone that is created by surgery and links the bones together to maintain alignment and provide stability and strength. "
http://www.google.com/search?q=cache:XZVTg49wtdo:www.spineun...

"Chory wymagał odbarczenia elementów nerwowych kanału kręgowego z korporektomią C6 oraz stabilizacji międzytrzonowej C5-C7...Do stabilizacji międzytrzonowej C5-C7 użyto płytki Caspara firmy Codman. "
http://www.ortopedia.com.pl/archiwum03/sympozjum11.htm
Selected response from:

ponar
Grading comment
Thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Mialem operacje usztywnienia miedzytrzonowego kregoslupa szyjnego OR...ponar
4Mialem operacje usztywnienia miedzytrzonowego kregoslupa szyjnego OR...ponar


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Mialem operacje usztywnienia miedzytrzonowego kregoslupa szyjnego OR...


Explanation:
Mialem operacje usztywnienia miedzytrzonowego
szyjnego odcinka kregoslupa/kregoslupa szyjnego
OR
Mialem operacje stabilizacji miedzytrzonowej kregoslupa szyjnego
OR
Mialem operacje stabilizujaca kregoslupa szyjnego z usztywnieniem miedzytrzonowym

cervical spine = kregoslup szyjny; kregoslup w odcinku szyjnym;
fusion = usztywnienie (przy pomocy wszczepu); stabilizacja (przez usztywnienie)
two-level = miedzytrzonowe

"Authors describe new spine graft "Tibone" for anterior interbody cervical fusion ...
Autorzy opisują nowy wszczep o nazwie "Tibone", stosowany w celu przedniego usztywnienia międzytrzonowego. "
http://www.google.com/search?q=cache:tAc5zuOC3lE:www.ortoped...

"... ODLEG?E WYNIKI USZTYWNIENIA KR?GOS?UPA SZYJNEGO Z DOST?PU
PRZEDNIEGO. ... ANTERIOR INTERBODY FUSION IN CERVICAL SPINE TRAUMA. Miejsce ... "
www.republika.pl/krasuski/konfer.htm

"When referring to what discs are involved, a physician will refer in medical jargon to the "levels involved." A one-level fusion links or fuses together two vertebral bones on either side of a diseased disc. A two-level fusion links or fuses together three vertebral bones with two intervening discs. A fusion is an actual bridge of solid bone that is created by surgery and links the bones together to maintain alignment and provide stability and strength. "
http://www.google.com/search?q=cache:XZVTg49wtdo:www.spineun...

"Chory wymagał odbarczenia elementów nerwowych kanału kręgowego z korporektomią C6 oraz stabilizacji międzytrzonowej C5-C7...Do stabilizacji międzytrzonowej C5-C7 użyto płytki Caspara firmy Codman. "
http://www.ortopedia.com.pl/archiwum03/sympozjum11.htm



    Reference: http://www.ortopedia.com.pl/archiwum03/sympozjum11.htm
ponar
PRO pts in pair: 695
Grading comment
Thank you.

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Mialem operacje usztywnienia miedzytrzonowego kregoslupa szyjnego OR...


Explanation:
Mialem operacje usztywnienia miedzytrzonowego
szyjnego odcinka kregoslupa/kregoslupa szyjnego
OR
Mialem operacje stabilizacji miedzytrzonowej kregoslupa szyjnego
OR
Mialem operacje stabilizujaca kregoslupa szyjnego z usztywnieniem miedzytrzonowym

cervical spine = kregoslup szyjny; kregoslup w odcinku szyjnym;
fusion = usztywnienie (przy pomocy wszczepu); stabilizacja (przez usztywnienie)
two-level = miedzytrzonowe

"Authors describe new spine graft "Tibone" for anterior interbody cervical fusion ...
Autorzy opisują nowy wszczep o nazwie "Tibone", stosowany w celu przedniego usztywnienia międzytrzonowego. "
http://www.google.com/search?q=cache:tAc5zuOC3lE:www.ortoped...

"... ODLEG?E WYNIKI USZTYWNIENIA KR?GOS?UPA SZYJNEGO Z DOST?PU
PRZEDNIEGO. ... ANTERIOR INTERBODY FUSION IN CERVICAL SPINE TRAUMA. Miejsce ... "
www.republika.pl/krasuski/konfer.htm

"When referring to what discs are involved, a physician will refer in medical jargon to the "levels involved." A one-level fusion links or fuses together two vertebral bones on either side of a diseased disc. A two-level fusion links or fuses together three vertebral bones with two intervening discs. A fusion is an actual bridge of solid bone that is created by surgery and links the bones together to maintain alignment and provide stability and strength. "
http://www.google.com/search?q=cache:XZVTg49wtdo:www.spineun...

"Chory wymagał odbarczenia elementów nerwowych kanału kręgowego z korporektomią C6 oraz stabilizacji międzytrzonowej C5-C7...Do stabilizacji międzytrzonowej C5-C7 użyto płytki Caspara firmy Codman. "
http://www.ortopedia.com.pl/archiwum03/sympozjum11.htm



    Reference: http://www.ortopedia.com.pl/archiwum03/sympozjum11.htm
ponar
PRO pts in pair: 695