KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

Peripherally Inserted Arterial Catheter

Polish translation: obwodowy cewnik tętniczy/cewnik tętniczy wprowadzony obwodowo


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Peripherally Inserted Arterial Catheter
Polish translation:obwodowy cewnik tętniczy/cewnik tętniczy wprowadzony obwodowo
Entered by: Michal Berski

06:52 Jun 24, 2005
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: Peripherally Inserted Arterial Catheter
rodzaj cewnika
Robert Pranagal
obwodowy cewnik tętniczy
Explanation:
.
Selected response from:

Michal Berski
Poland
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2obwodowy cewnik tętniczy
Michal Berski
4 +1cewnik tętniczy wprowadzany obwodowo albo przez naczynia obwodowexxxOTMed


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
peripherally inserted arterial catheter
obwodowy cewnik tętniczy


Explanation:
.

Michal Berski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1742
Grading comment
dzieki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Magda33
5 mins

agree  Infotradus
57 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
peripherally inserted arterial catheter
cewnik tętniczy wprowadzany obwodowo albo przez naczynia obwodowe


Explanation:
wiadomo że jest wprowadzany obwodowo, natomiast nie sposób rozstrzygnąć czy końcówka zostanie docelowo wprowadzona do tętnic obwodowych czy centralnych.

xxxOTMed
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 2497

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Sawiec: zdecydowanie, bez kontekstu nie da się rozstrzygn±ć
3 hrs