KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

Impression

Polish translation: wnioski


18:08 Aug 13, 2006
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Radiology report
English term or phrase: Impression
W każdym raporcie radiologicznym znajdują się 3 części:
Indication - wskazanie? czy może podejrzenie?
Findings - wyniki badań
i Impression - czy to wrażenie?
Jaroslaw
United States
Polish translation:wnioski
Explanation:
tak bym proponował, jako interpretacja obrazu, albo właśnie interpretacja
Selected response from:

Piotr Sawiec
Grading comment
Dzięki.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1wnioski
Piotr Sawiec
3odbitkaMarcelina Haftka


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
impression
wnioski


Explanation:
tak bym proponował, jako interpretacja obrazu, albo właśnie interpretacja

Piotr Sawiec
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1189
Grading comment
Dzięki.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomasz Kucmin
33 mins

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
impression
odbitka


Explanation:
"Impression" to może też byc odbitka, może w tej rubryce wpisywane jest, kto wykonał pacjentowi zdjęcie?

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2006-08-14 07:56:45 GMT)
--------------------------------------------------

Może można też napisać: "wykonał(a)" ?

Marcelina Haftka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24