KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

Non inclusion criteria

Polish translation: kryteria wyłączenia

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Non inclusion criteria
Polish translation:kryteria wyłączenia
Entered by: Tomasz Kucmin

20:44 Nov 21, 2006
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Badania kliniczne
English term or phrase: Non inclusion criteria
Niby wszystko jasne, ale jak to ładnie ubrać w słowa - kryteria nie pozwalające na włączenie do badania
Tomasz Kucmin
kryteria wyłączenia
Explanation:
przynajmniej tak figuruje w ulotce informacyjnej dla pacjentów dotyczącej możliwości uczestnictwa w badaniu klinicznym leku, autorstwa Roche w Polsce.
Selected response from:

MTG_tlumaczenia
Poland
Grading comment
Dzięki za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5kryteria wykluczenia
Maja Źróbecka, MITI
4kryteria wyłączenia
MTG_tlumaczenia


Discussion entries: 3





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
non inclusion criteria
kryteria wyłączenia


Explanation:
przynajmniej tak figuruje w ulotce informacyjnej dla pacjentów dotyczącej możliwości uczestnictwa w badaniu klinicznym leku, autorstwa Roche w Polsce.

MTG_tlumaczenia
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 215
Grading comment
Dzięki za pomoc

45 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
non inclusion criteria
kryteria wykluczenia


Explanation:
Termin często pojawia się w artykule http://www.termedia.pl/magazine.php?magazine_id=15&article_i...


    Reference: http://www.termedia.pl/magazine.php?magazine_id=15&article_i...
Maja Źróbecka, MITI
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 58