KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

teratocarcinoma

Polish translation: potworniakorak


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:teratocarcinoma
Polish translation:potworniakorak
Entered by: Erna E.

13:34 Jun 29, 2007
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: teratocarcinoma
wyliczanka: teratomas, teratocarcinomas and tumours in mice.
Erna E.
United Kingdom
potworniakorak
Explanation:
potworniakorak

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2007-06-29 13:47:15 GMT)
--------------------------------------------------

Najczęstszym typem histologicznym jest seminoma (nasieniak, około
40%), embryoma (zarodczak, 20-25%), teratocarcinoma (potworniakorak, 25-30%) teratoma (potworniak, 5-
10%) oraz choriocarcinoma (rak kosmówkowy, około 1%)...
Selected response from:

Magdalena Wysztygiel
Grading comment
dziekuje :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1potworniakorak
Magdalena Wysztygiel
3 -1zaśniad groniasty?paszko
3 -1potworniak złośliwy
Piotr Paryzek Ph.D.


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
potworniak złośliwy


Explanation:
hth

Piotr Paryzek Ph.D.
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 64

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Magdalena Wysztygiel: potworniak złośliwy to teratoma malignum
20 mins

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
potworniakorak


Explanation:
potworniakorak

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2007-06-29 13:47:15 GMT)
--------------------------------------------------

Najczęstszym typem histologicznym jest seminoma (nasieniak, około
40%), embryoma (zarodczak, 20-25%), teratocarcinoma (potworniakorak, 25-30%) teratoma (potworniak, 5-
10%) oraz choriocarcinoma (rak kosmówkowy, około 1%)...

Example sentence(s):
  • Najczęstszym typem histologicznym jest seminoma (nasieniak, około
Magdalena Wysztygiel
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1078
Grading comment
dziekuje :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michal Berski
1 hr
  -> dzięki :)

58 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
zaśniad groniasty?


Explanation:
Jest forma nowotworu, w jaki "zamienia się " patologiczny płód- może to by pasowało?

paszko
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Michal Berski: to jest hydatiform mole, i nie jest to rak
5 hrs
  -> słyszałam, że jest to forma nowotworu, a było to moje pierwsze skojarzenie płóob+ nowotwór; myślałam że może to być dobry trop, ale nie upieram się wcale!