KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

independent board and commitees

Polish translation: niezależna komisja


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:independent committee
Polish translation:niezależna komisja
Entered by: Polangmar

09:30 Sep 18, 2007
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Badania kliniczne
English term or phrase: independent board and commitees
W Protocol Synopsis jedna z rubryczek tabeli: Independent board and commitees - not applicable;

Badanie jest przedluzeniem innego badania. Czy moze chodzić o komisję bioetyczną?
Joanna Sobolewska-Kurpiel
Poland
niezależne instytucje i komisje
Explanation:
Lub:
niezależne gremia i komisje

Trudno powiedzieć, czy do tych komisji zalicza się komisja bioetyczną.
http://tinyurl.com/32u36z

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2007-09-18 17:02:59 GMT)
--------------------------------------------------

...zalicza się komisja bioetyczna.
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Bardzo dziękuję za pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4niezależne instytucje i komisjePolangmar
4niezależny zarząd i komitety
TechWrite


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
niezależny zarząd i komitety


Explanation:
;)

TechWrite
Israel
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Bardzo dziękuję za pomoc!


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
niezależne instytucje i komisje


Explanation:
Lub:
niezależne gremia i komisje

Trudno powiedzieć, czy do tych komisji zalicza się komisja bioetyczną.
http://tinyurl.com/32u36z

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2007-09-18 17:02:59 GMT)
--------------------------------------------------

...zalicza się komisja bioetyczna.

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1652
Grading comment
Bardzo dziękuję za pomoc!