KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

investigator-sponsored study

Polish translation: badanie finansowane ze środków własnych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:investigator-sponsored study
Polish translation:badanie finansowane ze środków własnych
Entered by: Marek Koprowski

20:40 Apr 8, 2008
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Badania kliniczne
English term or phrase: investigator-sponsored study
Czy można to przetłumaczyć jako "badanie niezależne" (tak zdaje się wynikać z kontekstu), czy też jest jakiś haczyk, o którym nie wiem? Bo "badanie sponsorowane przez badacza" jakoś mi zgrzyta...
Marek Koprowski
badanie finansowane ze środków własnych
Explanation:
pamiętam na uczelni nazywało się to 'tematy własne'
Selected response from:

Pawel Paczkowski
Grading comment
Chyba tak będzie najlepiej. Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2badanie finansowane ze środków własnychPawel Paczkowski
4badanie finansowane przez badacza
Piotr Sawiec


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
badanie finansowane ze środków własnych


Explanation:
pamiętam na uczelni nazywało się to 'tematy własne'

Pawel Paczkowski
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 80
Grading comment
Chyba tak będzie najlepiej. Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  EwciaHo: sądzę, że sens oddaje bdb
1 hr

agree  M_Stojek: bardzo mi się podoba
8 hrs

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
badanie finansowane przez badacza


Explanation:
a czemu nie najprościej? te badania własne o których pisze Paweł nie dotyczyły finansowania ze środków własnych badacza (bo tak też można), tylko była pula pieniędzy uczelnianych na tzw. badania własne i inne rodzaje badań

Piotr Sawiec
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1189