KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

individual with a history of substance abuse

Polish translation: osoba z dodatnim wywiadem w kierunku nadużywania substancji psychoaktywnych


14:56 Nov 6, 2008
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general) / medical (general)
English term or phrase: individual with a history of substance abuse
In the event of nonresponse or in the case of individual with a history of substance abuse, a trial of a sedating antidepressant at a low dose may be a reasonable approach.
Rafal Jaeschke
Poland
Polish translation:osoba z dodatnim wywiadem w kierunku nadużywania substancji psychoaktywnych
Explanation:
środki odurzające to tylko przykład substancji psychoaktywnych - substance abuse dotyczy wszystkich substancji psychoaktywnych, nie tylko środków odurzających...
Selected response from:

Pawel Baka
Poland
Grading comment
Dzięki. :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4osoba z dodatnim wywiadem w kierunku nadużywania substancji psychoaktywnych
Pawel Baka
3osoba, która (w przeszłości) nadużywała środków odurzających
*eva*


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
osoba, która (w przeszłości) nadużywała środków odurzających


Explanation:
hth

*eva*
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 36

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
osoba z dodatnim wywiadem w kierunku nadużywania substancji psychoaktywnych


Explanation:
środki odurzające to tylko przykład substancji psychoaktywnych - substance abuse dotyczy wszystkich substancji psychoaktywnych, nie tylko środków odurzających...

Pawel Baka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1177
Grading comment
Dzięki. :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marek Koprowski: Dokładnie tak.
8 mins

agree  Michal Berski
2 hrs

agree  xxxOTMed
7 hrs

agree  Bubz: Jaska szkoda, ze jezyk medycyny ma tak niewiele wspolnego z piekna polszczyzna :)).
8 hrs