KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

preventive screening

Polish translation: badania profilaktyczne


15:37 Nov 20, 2008
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: preventive screening
Występuje w pytaniach egzaminacyjnych z dziedziny medycyny, więc brak szerszego kontekstu. Można przetłumaczyć jako 'badania profilaktyczne'?
safil
Polish translation:badania profilaktyczne
Explanation:
kalka brzmiałaby "zapobiegawcze badania przesiewowe", ale Twoja propozycja jest trafiona w 10:-)
Selected response from:

xxxOTMed
Poland
Grading comment
Dziękuję bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3badania profilaktycznexxxOTMed
4badania przesiewowePolangmar


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
badania przesiewowe


Explanation:
http://tinyurl.com/5ntmgc

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1652

14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
badania profilaktyczne


Explanation:
kalka brzmiałaby "zapobiegawcze badania przesiewowe", ale Twoja propozycja jest trafiona w 10:-)

xxxOTMed
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 2497
Grading comment
Dziękuję bardzo

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  legato
6 mins

agree  MAGDALENA GLADKOWSKA
40 mins

agree  xxxbookeater
5 hrs