KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

protease peptides

Polish translation: tutaj: peptydy serwatkowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:protease peptides
Polish translation:tutaj: peptydy serwatkowe
Entered by: Pawel Bartoszewicz

09:45 Feb 17, 2009
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: protease peptides
Składnik Whey Protein

Supplying ... casein glycomacropeptide, immunoglobulin, bovine serum albumin, residual caseins, protease peptides, and lactoferrin.
Pawel Bartoszewicz
tutaj: peptydy serwatkowe
Explanation:
Po prostu produkty hydrolizy białek serwatkowych pod wpływem różnych proteaz.
Selected response from:

Natalie
Poland
Grading comment
Bardzo dziękuję za pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5tutaj: peptydy serwatkowe
Natalie
4 -1seryna, białka serynowe, białka rozkładane przez proteazę
ARKADIUSZ KACZOROWSKI
3peptydy proteazowePiotrekN


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
peptydy proteazowe


Explanation:
brzmi głupio - ale tak jak reszta składników :P

PiotrekN
Native speaker of: Native in PolishPolish

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
seryna, białka serynowe, białka rozkładane przez proteazę


Explanation:
Pewnie chodzi o serynę, często stosowaną w odżywkach dla sportowców. Peptydy rozkładane przez proteazę to mogą być białka rozkładane przez proteazy serynowe, hydrolazy - dokonują one hydrolizy wiązań peptydowych
Niezbędna w diecie człowieka, pełni ważną funkcję w trawieniu białek jako składnik proteaz serynowych.

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2009-02-17 10:02:43 GMT)
--------------------------------------------------

białka rozkładane przez proteazy/białka hydrolizowane przez proteazy - tak byłoby najogólniej, jak w oryginale


    Reference: http://pl.wikipedia.org/wiki/Proteazy_serynowe
    Reference: http://pl.wikipedia.org/wiki/Proteazy
ARKADIUSZ KACZOROWSKI
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 31

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  redoktor: please
8 days

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
tutaj: peptydy serwatkowe


Explanation:
Po prostu produkty hydrolizy białek serwatkowych pod wpływem różnych proteaz.

Natalie
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 137
Grading comment
Bardzo dziękuję za pomoc!