KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

hookworm

Polish translation: mial w jelitach pasozyty / cierpial na robaczyce

16:29 Jan 12, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Medical (general) / medical
English term or phrase: hookworm
Słomski podaje, że to tęgoryjec dwunastnicy. Czy dałoby się powiedzieć to jakoś mniej specjalistycznie w zdaniu "He suffered from amoebic dysentery and hookworms?
Tomasz Jurewicz
Polish translation:mial w jelitach pasozyty / cierpial na robaczyce
Explanation:
http://medycyna.linia.pl/robaczyc.html
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Dziekuje, chyba w?a?nie z tego skorzystam
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4mial w jelitach pasozyty / cierpial na robaczyce
Jacek Krankowski
4pasożyty (z grupy nicieni)
bartek


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pasożyty (z grupy nicieni)


Explanation:
Może wystarczy samo takie?

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 393

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mial w jelitach pasozyty / cierpial na robaczyce


Explanation:
http://medycyna.linia.pl/robaczyc.html

Jacek Krankowski
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziekuje, chyba w?a?nie z tego skorzystam