KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

lower ear insertion

Polish translation: dolny przyczep malżowiny usznej


22:51 Sep 16, 2011
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general) / forensic science/medicine/anatomy
English term or phrase: lower ear insertion
ponownie z sekcji zwlok:

"On the right the ligature passed 9cm below the lower ear insertion and on the left at a similar level below the lower ear insertion."

nie moge nigdzie znalezc medycznego okreslenia, zreszta nie jestem pewna czy chodzi np. o punkt w ktorym konczy sie kontakt malzowiny ze skora, czy o cos kompletnie innego.

z gory dziekuje!
Joanna Carroll
United Kingdom
Polish translation:dolny przyczep malżowiny usznej
Explanation:
W sumie masz rację
Selected response from:

WaldekP
Grading comment
Dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1dolny przyczep malżowiny usznejWaldekP
4płatek małżowiny usznejPolangmar


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
płatek małżowiny usznej


Explanation:
ew. płatek uszny

Moim zdaniem o tę część ucha chodzi.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2011-09-16 23:57:25 GMT)
--------------------------------------------------

Mniej medycznie: dolny koniec ucha.

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1652

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dolny przyczep malżowiny usznej


Explanation:
W sumie masz rację

Example sentence(s):
  • "położenie uszu – norma – górny przyczep małżowiny usznej na linii..." "cięcie zauszne (1cm od przyczepu małżowiny usznej), łukowate, obejmujące przyczep małżowiny usznej; odsunięcie raspatorem części miękkich .
  • "Błoniasty przyczep pępowiny (ang. velamentous cord insertion)"

    Reference: http://docs6.chomikuj.pl/502805710,0,1,Podstawy_dysmorfologi...
    Reference: http://www.naukowy.pl/encyklopedia/Antromastoidektomia
WaldekP
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 64
Grading comment
Dziekuje!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
1 day 8 hrs