KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

Study Specific Tests

Polish translation: testy w ramach badania


22:09 Feb 11, 2012
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: Study Specific Tests
Study Specific Tests - There may also be specific blood tests that are drawn as part of your clinical study…things such as measuring the levels of the study drug in your blood or other special tests may be drawn during study visits.

Czy może być "testy właściwe dla celów badania"? A może jest jakieś inne wyrażenie powszechnie stosowane?
Iza Kryjom
United States
Polish translation:testy w ramach badania
Explanation:
testy (wykonywane) w ramach badania
Selected response from:

Allda
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3testy w ramach badaniaAllda
4 -1testy ukierunkowane na badanieA.G.


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
study specific tests
testy ukierunkowane na badanie


Explanation:
Artyści w swoim fachu : Biznes Weterynaryjny
www.biznesweterynaryjny.pl/nr/z...u/artysci_wswoim_fachu.ht...
Wykonujemy m.in. morfologiczne i biochemiczne badanie krwi, moczu, szybkie testy diagnostyczne i specjalistyczne testy ukierunkowane na diagnozę chorób ...

A.G.
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 74

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Polangmar: Testy ukierunkowane na badanie to testy, których celem jest zbadanie czegoś, np. testy ukierunkowane na badanie kompetencji (trzeba więc dać dopełnienie: badanie czego?); tu chodzi o badania kliniczne; nie może być "t. ukierunkowane na badanie kliniczne".
2 hrs
  -> badanie kliniczne jest , jak zwykle, Pana dopowiedzeniem. Przez study rozumiem konkretny problem badawczy./ Administer literacy competence specific tests and communicate results...

14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
study specific tests
testy w ramach badania


Explanation:
testy (wykonywane) w ramach badania

Allda
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 185
Grading comment
Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michal Berski
7 hrs

agree  Magdalena Wysztygiel
18 hrs

agree  Polangmar: Dobre, bo krótkie.
1 day2 hrs