Kirsten rat sarcoma viral oncogene homolog

Polish translation: homolog wirusowego onkogenu szczurzego mięsaka Kirstena

English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general) / badania kliniczne
English term or phrase: Kirsten rat sarcoma viral oncogene homolog
KRAS - Kirsten rat sarcoma viral oncogene homolog
[brak dalszego kontekstu]
kgas
Poland
Polish translation:homolog wirusowego onkogenu szczurzego mięsaka Kirstena
Explanation:
Według źródła
Selected response from:

Marcin Pustkowski
Poland
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2homolog wirusowego onkogenu szczurzego mięsaka Kirstena
Marcin Pustkowski
3 +1KRAS
Jakub Kościelniak


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
kirsten rat sarcoma viral oncogene homolog
KRAS


Explanation:
W publikacjach po polsku raczej nie tłumaczone, używany jest termin KRAS z angielskim objaśnieniem. W jednym tekście (http://dspace.uni.lodz.pl/xmlui/bitstream/handle/11089/20966... zaproponowano takie wyjaśnienie:
protoonkogen, którego produkt białkowy należy do rodziny małych białek G

Jakub Kościelniak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 373

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marceli Ragan: Obie propozycje są jak najbardziej poprawne. Osobiście wybrałbym "wersja pol. (ang. wersja ang. ......; KRAS)" i dalej stosował skrót.
1 hr
  -> Dziękuję! :-)

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
kirsten rat sarcoma viral oncogene homolog
homolog wirusowego onkogenu szczurzego mięsaka Kirstena


Explanation:
Według źródła

Example sentence(s):
  • Rezultaty przeprowadzonego eksperymentu pokazują, że ekspozycja komórek na CPT przyczynia się do wzrostu poziomu ekspresji genu homologu wirusowego onkogenu szczurzego mięsaka Kirstena v-Ki-ras2 (ang. v-Ki-ras2 Kir-sten rat sarcoma viral oncogene hom

    https://goo.gl/8fPYGc
Marcin Pustkowski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 840
Grading comment
Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.
32 mins
  -> Dziękuję Frank i pozdrawiam serdecznie!

agree  Marceli Ragan
51 mins
  -> Dziękuję!