KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

myelomeningoceles

Polish translation: dysrafia kręgosłupowa otwarta z guzem grzbietowym


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:myelomeningoceles
Polish translation:dysrafia kręgosłupowa otwarta z guzem grzbietowym
Entered by: Ewa Posecka

10:50 Mar 3, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: myelomeningoceles
http://www.dallasperforatorflap.com/myelo.html
Ewa Posecka
dysrafia kręgosłupowa otwarta z guzem grzbietowym
Explanation:
http://www.klinika.net.pl/texty/wrodz_w_wewnatrzkanalowe.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-03 10:58:50 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

też rozszczep kręgosłupa z przepukliną oponowo-rdzeniową
Selected response from:

Anna Kijak
Poland
Grading comment
Dziękuje!

Ewa
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5dysrafia kręgosłupowa otwarta z guzem grzbietowym
Anna Kijak
4rozszczep kręgosłupa z przepukliną oponowo-rdzeniową
bartek


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rozszczep kręgosłupa z przepukliną oponowo-rdzeniową


Explanation:
a ty masz l. mnogą
Słomscy

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 393

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
dysrafia kręgosłupowa otwarta z guzem grzbietowym


Explanation:
http://www.klinika.net.pl/texty/wrodz_w_wewnatrzkanalowe.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-03 10:58:50 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

też rozszczep kręgosłupa z przepukliną oponowo-rdzeniową

Anna Kijak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuje!

Ewa