KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

Description of Coverage Worksheet

Polish translation: "ogólne warunki ubezpieczenia"


13:48 Aug 5, 2004
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Medical (general)
English term or phrase: Description of Coverage Worksheet
You are encouraged to review and familiarize yourself with these subjects and the other benefit information in the attached Description of Coverage Worksheet
manages Health Care Plan - gdyby cos
pomyslu mi trzeba :-)
bartek
Polish translation:"ogólne warunki ubezpieczenia"
Explanation:
My¶lę, ze chodzi o "Ogólne warunki ubezpieczenia", i może to mieć postać ksiażeczki.
Jestem z tym na bież±co, bo dzis wła¶nie walczę z ubezpieczeniem nowego samochodu. W tych "ogólnych warunkach" opisany jest cały coverage i jego brak.
Selected response from:

maciejm
Poland
Grading comment
Tak chyba będzie najlepiej. Dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4"ogólne warunki ubezpieczenia"
maciejm
3arkusz Opisu UbezpieczeniaMarek Daroszewski (MrMarDar)


Discussion entries: 1





  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
description of coverage worksheet
arkusz Opisu Ubezpieczenia


Explanation:
domyslam sie, ze zalacznikiem jest arkusz kalkulacyjny.... a jesli nie to W/sheet - tabela?

Coverage -- chodzi o ubezpieczenie? chyba tak

arkusz zostawilbym mala litera.

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 135

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
"ogólne warunki ubezpieczenia"


Explanation:
My¶lę, ze chodzi o "Ogólne warunki ubezpieczenia", i może to mieć postać ksiażeczki.
Jestem z tym na bież±co, bo dzis wła¶nie walczę z ubezpieczeniem nowego samochodu. W tych "ogólnych warunkach" opisany jest cały coverage i jego brak.


maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 15
Grading comment
Tak chyba będzie najlepiej. Dzięki :-)