KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

anti-oxidant vitamins

Polish translation: witaminy o działaniu antyoksydacyjnym

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:anti-oxidant vitamins
Polish translation:witaminy o działaniu antyoksydacyjnym
Entered by: Piotr Sawiec

06:35 Oct 16, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: anti-oxidant vitamins
Taking anti-oxidant vitamins helps...
melon
witaminy o działaniu antyoksydacyjnym, witaminy o właściwościach przeciwutleniac
Explanation:
witaminy antyoksydacyjne brzmi dla mnie jak zbyt dosłowna kalka, stąd unikałbym takiego terminu. Lekarz nie powie tak.
Selected response from:

Piotr Sawiec
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1witaminy o działaniu antyoksydacyjnym, witaminy o właściwościach przeciwutleniac
Piotr Sawiec
4 +1witaminy antyoksydacyjne
kterelak


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
witaminy antyoksydacyjne


Explanation:
http://www.portalmf.pl/u235/navi/178962/back/6623
na dole strony punkt 15

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 7 mins (2004-10-16 07:42:26 GMT)
--------------------------------------------------

Witaminy antyoksydacyjne (3, 40). Badania epidemiologiczne sugerują, że spożywanie
mniejszej ilości przeciwutleniaczy może być powiązane ze zwiększoną
www.borgis.pl/czytelnia/nm_diabetologia/08.php - 49k
http://www.google.pl/search?as_q=&num=20&hl=pl&btnG=Szukaj z...

kterelak
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
2 hrs
  -> dzięki

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
witaminy o działaniu antyoksydacyjnym, witaminy o właściwościach przeciwutleniac


Explanation:
witaminy antyoksydacyjne brzmi dla mnie jak zbyt dosłowna kalka, stąd unikałbym takiego terminu. Lekarz nie powie tak.

Piotr Sawiec
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1189

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxOTMed: Zgoda. Powstrzymałem od wersji identycznej z Twoją bo jednak znalazłem w internecie 'witaminy antyoksydacyjne'. Ale brzmi to dla mnie również jak kalka.
21 hrs