KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

varicose ulcers

Polish translation: owrzodzenia żylakowe


01:11 Dec 4, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: varicose ulcers
mniemam ze to wrzody zylakowe. Czy one moga powstac na nogach w zwiazku z infekcja watroby???
Miroslawa Jodlowiec
United Kingdom
Polish translation:owrzodzenia żylakowe
Explanation:
te są najczęściej na podudziach.
Zakażenie i zapalenie wątroby może prowadzić do marskości i żylaków przełyku, ale te ZTCW nie wrzodzieją.
Selected response from:

xxxOTMed
Poland
Grading comment
Dziekuje ogromnie!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4owrzodzenia żylakowexxxOTMed
3tak
atche84


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tak


Explanation:
nie jestem lekarzem, lecz wiem, ze rozszerzenie zyl (glownie na nogach) daje szereg roznych komplikacji.

atche84
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 32

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
owrzodzenia żylakowe


Explanation:
te są najczęściej na podudziach.
Zakażenie i zapalenie wątroby może prowadzić do marskości i żylaków przełyku, ale te ZTCW nie wrzodzieją.

xxxOTMed
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 2497
Grading comment
Dziekuje ogromnie!