KudoZ home » English to Polish » Medical: Health Care

undeserved

Polish translation: o ograniczonej dostępności usług medycznych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:underserved
Polish translation:o ograniczonej dostępności usług medycznych
Entered by: pidzej

10:43 Dec 23, 2005
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care / Managed Care: USA
English term or phrase: undeserved
Medically undeserved areas that qualify for Public Health Service clinical recruitment and retention assistance.
AgnieszkaR
o ograniczonej dostępności usług medycznych
Explanation:
tereny o itd
Selected response from:

pidzej
Poland
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1o ograniczonej dostępności usług medycznychpidzej
4o stosunkowo gorszej
Michał Wiśniewski
4zaniedbane
bartek


Discussion entries: 2





  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zaniedbane


Explanation:
obszary
przyjmuje, ze wyskoczyla Ci literowka :-)

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 213

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  pidzej: widziałem wcześniejsze zaniedbane, ale obszary mogą być kwitnące a mimo to underserved// Odwzajemniam , przyjmij wyrazy :-)
51 mins
  -> wiesz, propozycja ale obszary opieky medycznej / swiadzcenia uslug medycznych etc. Licho wie, ci jest w zdaniu poprzednim. A w ogole to wesołych ¦wiat i niech Ci sie szczesci :-)

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
underserved
o stosunkowo gorszej


Explanation:
... opiece zdrowotnej

Korci żeby jeszcze w to wtrącić "jakości" albo "ilości" albo jakiejkolwiek miary, ale to byłoby powiedzeniem więcej niż source text.

Też zakładam literówkę...

Michał Wiśniewski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
o ograniczonej dostępności usług medycznych


Explanation:
tereny o itd

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michał Wiśniewski
14 hrs