KudoZ home » English to Polish » Medical: Health Care

soft restraints

Polish translation: łagodne środki ograniczające swobodę ruchów


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:soft restraints
Polish translation:łagodne środki ograniczające swobodę ruchów
Entered by: Polangmar

18:39 Nov 25, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Medical: Health Care / medical (general)
English term or phrase: soft restraints
The patient began to cry out unintelligibly and attempted to get out of bed. Soft restraints were applied.
Rafal Jaeschke
Poland
łagodne środki ograniczające/krępujące swobodę ruchu (pacjenta)
Explanation:
Lub:
- środki ograniczające/krępujące w łagodny sposób swobodę ruchu (pacjenta)

http://tinyurl.com/5b7wv5

--------------------------------------------------
Note added at 1 day1 hr (2008-11-26 20:26:35 GMT)
--------------------------------------------------

Lub:
- łagodne środki ograniczające/krępujące swobodę ruchów (pacjenta)
- środki ograniczające/krępujące w łagodny sposób swobodę ruchów (pacjenta)

http://tinyurl.com/6j4y2r
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dziękuję. :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pasyredoktor
3łagodne środki ograniczające/krępujące swobodę ruchu (pacjenta)Polangmar
Summary of reference entries provided
To nie muszą być koniecznie pasysobaga

  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pasy


Explanation:
...

redoktor
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 19

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
łagodne środki ograniczające/krępujące swobodę ruchu (pacjenta)


Explanation:
Lub:
- środki ograniczające/krępujące w łagodny sposób swobodę ruchu (pacjenta)

http://tinyurl.com/5b7wv5

--------------------------------------------------
Note added at 1 day1 hr (2008-11-26 20:26:35 GMT)
--------------------------------------------------

Lub:
- łagodne środki ograniczające/krępujące swobodę ruchów (pacjenta)
- środki ograniczające/krępujące w łagodny sposób swobodę ruchów (pacjenta)

http://tinyurl.com/6j4y2r

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 186
Grading comment
Dziękuję. :-)




Reference comments


8 hrs peer agreement (net): +1
Reference: To nie muszą być koniecznie pasy

Reference information:
Może być na przykład kaftan czy inna kamizelka...

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2008-11-26 15:00:20 GMT)
--------------------------------------------------

na usta mi się cisną łagodne środki przymusu, ale w odniesieniu do chorego to nie bardzo... ;)

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2008-11-26 15:02:15 GMT)
--------------------------------------------------

Oczywiście napisałam głupotę: środki łagodnego przymusu miało być :)


    Reference: http://books.google.pl/books?id=WEAP8q-usVcC&pg=PA44&lpg=PA4...
    Reference: http://www.icu-usa.com/tour/equipment/restraints.htm
sobaga
Ireland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  redoktor: fakt
9 hrs