KudoZ home » English to Polish » Medical: Health Care

MA region

Polish translation: region występowania makroalbuminurii


04:21 Feb 13, 2012
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care / clinical trial
English term or phrase: MA region
Zdanie:
Patients will be stratified for randomization according to MA region (a composite of macroalbuminuria and geography).
Badanie kliniczne syntetycznej insuliny. Czyżby faktycznie chodziło o region geograficzny (bo powiedzmy jakieś szczególne cechy są w nim endemiczne), czy też jest to skrót myślowy?
Tomasz Poplawski
Polish translation:region występowania makroalbuminurii
Explanation:
Różne teksty (nie po kolei): http://tinyurl.com/7tcdpdp

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs (2012-02-13 21:26:14 GMT)
--------------------------------------------------

Tytuł oryginału: Występowanie mikroalbuminurii w wybranych grupach populacji wielkopolskiej.
Wersja ang. tytułu: The occurrence of microalbuminuria in the selected population from the region of Great Poland.
http://150.254.181.150/scripts/expertus.exe?KAT=c:\bib_am\par\&FST=data.fst&FDT=data.fdt&ekran=WIN&lnkmask=2&cond=AND&mask=2&F_00=09&V_00=Albuminuria+-+diagnosis
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 -1region występowania makroalbuminuriiPolangmar
1Mid-Atlantic regionAllda


Discussion entries: 7





  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
region występowania makroalbuminurii


Explanation:
Różne teksty (nie po kolei): http://tinyurl.com/7tcdpdp

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs (2012-02-13 21:26:14 GMT)
--------------------------------------------------

Tytuł oryginału: Występowanie mikroalbuminurii w wybranych grupach populacji wielkopolskiej.
Wersja ang. tytułu: The occurrence of microalbuminuria in the selected population from the region of Great Poland.
http://150.254.181.150/scripts/expertus.exe?KAT=c:\bib_am\par\&FST=data.fst&FDT=data.fdt&ekran=WIN&lnkmask=2&cond=AND&mask=2&F_00=09&V_00=Albuminuria+-+diagnosis

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 186

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Michal Berski: za dogłębne uzasadnienie merytoryczne
5 hrs
  -> Ponownie dziękuję za dogłębne uzasadnienie merytoryczne "disagree". Pozdrawiam.

17 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
Mid-Atlantic region


Explanation:
zgaduję :)

MA region to może być Mid Atlantic region, np.
http://www.flcmidatlantic.org/pdf/Spring2011NewsletterPDF.pd...
http://www.flcmidatlantic.org/acronyms.html

poniżej clinical research context:
http://www.centerwatch.com/news-resources/research-centers/p...

Allda
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Przecież wyjaśnienie skrótu jest w nawiasie. Gdyby chodziło o Mid-Atlantic, musiałoby to być wyjaśnione gdzieś w tekście i chyba zostałoby podane przez Pytającego?
3 hrs