KudoZ home » English to Polish » Medical: Health Care

seminal three-centre

Polish translation: nowatorskie badanie prowadzone w trzech centrach przez..


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:seminal three-centre
Polish translation:nowatorskie badanie prowadzone w trzech centrach przez..
Entered by: magdawu

11:43 Nov 7, 2013
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
English term or phrase: seminal three-centre
a seminal three-centre, three-and-a-half year study has been performed in an ICU environment resulting in a number of papers to date. Published results show a reduction in microbial burden of >80% and an associated reduction in HCAIs of >50% following a limited copper intervention.


jeżeli ktoś coś wie, proszę o szybką podpowiedź
magdawu
wpływowe badanie prowadzone w trzech centrach przez..
Explanation:
I think this is it.

--------------------------------------------------
Note added at 37 mins (2013-11-07 12:20:57 GMT)
--------------------------------------------------

przez trzy i pół lat...

--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2013-11-07 12:23:56 GMT)
--------------------------------------------------

Nawet lepiej: nowatorskie
Selected response from:

Frank MacroJanus
United States
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wpływowe badanie prowadzone w trzech centrach przez..
Frank MacroJanus
3nowatorskie badanie trójośrodkoweSerenadele


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wpływowe badanie prowadzone w trzech centrach przez..


Explanation:
I think this is it.

--------------------------------------------------
Note added at 37 mins (2013-11-07 12:20:57 GMT)
--------------------------------------------------

przez trzy i pół lat...

--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2013-11-07 12:23:56 GMT)
--------------------------------------------------

Nawet lepiej: nowatorskie

Frank MacroJanus
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 229
Notes to answerer
Asker: brzmi sensownie. dziękuję bardzo

Asker: tak, właśnie zmodyfikowałam na nowatorskie, wielkie dzięki


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  whole grain: 1. wpływowy może być człowiek, więc raczej doniosłe lub istotne; 2. nie w centrach tylko w ośrodkach, ale ogólnie sens został zachowany :)
24 mins
  -> Dziękuję bardzo. Proponuję także nowatorskie.

agree  Dimitar Dimitrov: "nowatorskie" - tak!
1 hr
  -> Thanks. I think it also comes closer to the meaning of the word.

disagree  Polangmar: nowatorskie badanie trójośrodkowe: http://tinyurl.com/n25ythn (jak "multi-centre" - wieloośrodkowe) - na pewno nie "wpływowe", poza tym nie "centra", a z kolei "prowadzone" zgrzytałoby, bo dalej jest "performed" (czyli właśnie "prowadzone")
2 days13 hrs
  -> Nowatorskie was already proposed above, so nihil novo.

2 days13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nowatorskie badanie trójośrodkowe


Explanation:
nowatorskie badanie trójośrodkowe

bład już został poprawiony przez whole grain

dla MacroJanus

--------------------------------------------------
Note added at 2 dni  13 godz. (2013-11-10 01:21:55 GMT)
--------------------------------------------------

w razie wyboru tej odpowiedzi, proszę przyznać punkty MacroJanusowi, dziękuję

w słowniku można spokojnie wpisać dowolny termin, w razie czego służę radą

Serenadele
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16