Pneumococcal do not administer indicators

Polish translation: przeciwwskazania do podania szczepionki przeciwko pneumokokom

English term or phrase:Pneumococcal do not administer indicators
Polish translation:przeciwwskazania do podania szczepionki przeciwko pneumokokom
Entered by: KaHa

19:19 Apr 25, 2018
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
English term or phrase: Pneumococcal do not administer indicators
Na karcie wypisu ze szpitala (USA), w pozycji: Patient Instructions:
Pneumococcal do not administer indicators - See Guidelines C.
Turn social sharing on.
Like 9
KaHa
przeciwwskazania do podania szczepionki przeciwko pneumokokom
Explanation:
Propozycja, po wyszukaniu całej frazy występuje dużo odniesień właśnie do takiej szczepionki.
Ew. "czynniki uniemożliwiające podanie..." — bo podejrzewam, że może być to np. "patient refusal", poza przeciwwskazaniami medycznymi.

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2018-04-25 19:25:10 GMT)
--------------------------------------------------

Odpowiedź podałem na podstawie "Pneumococcal do not administer indicators" — widzę, że słusznie obstawiałem szczepienia.
Selected response from:

Jakub Kościelniak
Poland
Grading comment
Bardzo dziękuję, punkty należą się obu odpowiadającym, ale kto pierwszy, ten lepszy:-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1(obecne) przeciwwskazania do podawania szczepionki przeciwpneumokokowej/przeciwko pneumokokom
Marcin Pustkowski
3 +1przeciwwskazania do podania szczepionki przeciwko pneumokokom
Jakub Kościelniak


Discussion entries: 3





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
pneumococcal do not administer indicators
przeciwwskazania do podania szczepionki przeciwko pneumokokom


Explanation:
Propozycja, po wyszukaniu całej frazy występuje dużo odniesień właśnie do takiej szczepionki.
Ew. "czynniki uniemożliwiające podanie..." — bo podejrzewam, że może być to np. "patient refusal", poza przeciwwskazaniami medycznymi.

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2018-04-25 19:25:10 GMT)
--------------------------------------------------

Odpowiedź podałem na podstawie "Pneumococcal do not administer indicators" — widzę, że słusznie obstawiałem szczepienia.

Jakub Kościelniak
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Bardzo dziękuję, punkty należą się obu odpowiadającym, ale kto pierwszy, ten lepszy:-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.: This is called a meeting of the minds.
9 mins

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
pneumococcal do not administer indicators
(obecne) przeciwwskazania do podawania szczepionki przeciwpneumokokowej/przeciwko pneumokokom


Explanation:
Propozycja

Example sentence(s):
  • CDC recommends pneumococcal vaccination for all children younger than 2 years old and all adults 65 years or older.
  • If you don’t administer some or all adult vaccines in your practice, refer your patient to a pharmacy or other community vaccination setting

    https://www.cdc.gov/vaccines/vpd/pneumo/public/index.html
    Reference: http://www.immunize.org/technically-speaking/20160126.asp
Marcin Pustkowski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 92

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.: All the i's dotted and all the t's crossed - a complete answer.
6 mins
  -> Dziękuję Frank, odpowiadaliśmy z Kubą prawie jednocześnie.