KudoZ home » English to Polish » Medical: Pharmaceuticals

caprylic/capric

Polish translation: trojglicerydy kaprylowe/kaprynowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:caprylic/capric triglycerides
Polish translation:trojglicerydy kaprylowe/kaprynowe
Entered by: Natalie

09:56 Jan 25, 2002
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: caprylic/capric
Caprylic/Capric Triglycerides
Katarzyna Chmiel
Poland
trojglicerydy kaprylowe/kaprynowe
Explanation:
Caprylic acid = kwas kaprulowy
Capric acid = kwas kaprynowy Triglycerides = trojglicerydy

Para odnosnikow:

Kwasy t!uszczowe
... notacja MW mas!owy 4:0 88,1 kapronowy 6:0 116,1 kaprylowy 8:0 144,2 kaprynowy 10:0
172,3 laurynowy 12:0 200,3 mirystynowy 14:0 228,4 palmitynowy 16:0 256,4 ...
www.ibmb.uni.wroc.pl/lipidy5.pdf

Trojglicerydy z 72 mg% - do 42, HDL z 38,8 na72mg% . Cholesterol ogolny ze 155 do 202 mg%. Cukier we ...
ikoiko.republika.pl/listy6.html

... peg-4. peg-4. peg-6 caprylic/capric glycerides. glicerydy kaprylowe/kaprynowe
peg-6. peg-7 glyceryl cocoate. kokoinian gliceryny peg-7. ...
www.wella.com.pl/cgi-bin/lista.pl?lit=p

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-25 10:19:37 (GMT)
--------------------------------------------------

Przepraszam, nie zauwazylam literowki:
Caprylic acid = kwas kaprYlowy
Selected response from:

Natalie
Poland
Grading comment
Dziękuję bardzo. Mam nadzieję, że będę miała okazję się odwdzięczyć.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2trojglicerydy kaprylowe/kaprynowe
Natalie
5kaprylowy/kaprynowy
Romuald Pawlikowski
4Caprylic acid = kwas oktanowy, CH3[CH2]6CHOWitold


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
trojglicerydy kaprylowe/kaprynowe


Explanation:
Caprylic acid = kwas kaprulowy
Capric acid = kwas kaprynowy Triglycerides = trojglicerydy

Para odnosnikow:

Kwasy t!uszczowe
... notacja MW mas!owy 4:0 88,1 kapronowy 6:0 116,1 kaprylowy 8:0 144,2 kaprynowy 10:0
172,3 laurynowy 12:0 200,3 mirystynowy 14:0 228,4 palmitynowy 16:0 256,4 ...
www.ibmb.uni.wroc.pl/lipidy5.pdf

Trojglicerydy z 72 mg% - do 42, HDL z 38,8 na72mg% . Cholesterol ogolny ze 155 do 202 mg%. Cukier we ...
ikoiko.republika.pl/listy6.html

... peg-4. peg-4. peg-6 caprylic/capric glycerides. glicerydy kaprylowe/kaprynowe
peg-6. peg-7 glyceryl cocoate. kokoinian gliceryny peg-7. ...
www.wella.com.pl/cgi-bin/lista.pl?lit=p

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-25 10:19:37 (GMT)
--------------------------------------------------

Przepraszam, nie zauwazylam literowki:
Caprylic acid = kwas kaprYlowy

Natalie
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 94
Grading comment
Dziękuję bardzo. Mam nadzieję, że będę miała okazję się odwdzięczyć.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
27 mins

agree  Araksia Sarkisian
2 hrs

23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
kaprylowy/kaprynowy


Explanation:
capric acid - kwas kaprynowy
caprylic acid - kwas kaprylowy

Leksykonia CD, English-Polish Science and Technology Dictionary

Romuald Pawlikowski
Native speaker of: Native in PolishPolish

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Caprylic acid = kwas oktanowy, CH3[CH2]6CHO


Explanation:
Słownik Chemiczny Eng - Pl, WNT, 2000

Witold
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish