punch

Polish translation: pięść / uderzenie (cios) pięścią

21:56 Apr 21, 2005
English to Polish translations [PRO]
Military / Defense
English term or phrase: punch
Lista broni w słowniku tematycznym; występuje obok noża, pistoletu, rewolweru, trucizny, kastetu.
Magdalena Duda-Klimaszewska
Poland
Polish translation:pięść / uderzenie (cios) pięścią
Explanation:
w pewnym sensie to też broń
Selected response from:

ZenonStyczyrz
Grading comment
Dziekuje. Zostane przy ciosie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +2pięść / uderzenie (cios) pięścią
ZenonStyczyrz
3niżej
tabor


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
pięść / uderzenie (cios) pięścią


Explanation:
w pewnym sensie to też broń

ZenonStyczyrz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 11
Grading comment
Dziekuje. Zostane przy ciosie.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rafal Korycinski
11 mins
  -> dzięki

agree  Michal Berski: a może chodzi o poncz? W dużej ilości to broń chemiczna:)
8 hrs
  -> dobre, zgłoś jako odpowiedź :))))))))))))))))) od razu dostaniesz moje poparcie :))))))))))

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
niżej


Explanation:
wg. m. in. Stanisławskiego "punch" to 1. "dziurkacz, przebijak, wybijak", a także 2. szczypce do dziurkowania biletów". Oba chyba skuteczniejsze od nawet najbardziej krzepkiej piąchy?

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs 7 mins (2005-04-22 07:04:13 GMT)
--------------------------------------------------

a także: dziurkarka i nóż zakosowy dolny (nożycy)

tabor
Poland
Native speaker of: Polish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search