KudoZ home » English to Polish » Military / Defense

roll-in point

Polish translation: punkt wprowadzenia do ataku


13:00 Dec 14, 2005
English to Polish translations [PRO]
Military / Defense / aviation
English term or phrase: roll-in point
samolot wzbija sie na ten punkt, czyli http://www.dtic.mil/doctrine/jel/doddict/data/r/04632.html

a jak to sie nazywa po polsku?
mww
Polish translation:punkt wprowadzenia do ataku
Explanation:
Powinno wystarczyć, bo "punkt początkowy drogi bojowej", to i zbyt chyba technicznie i chyba trochę wcześniej.
M
Selected response from:

maciejm
Poland
Grading comment
Thnx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1punkt wprowadzenia do ataku
maciejm
4punkt przej¶cia do ostatniego manewru
Ossetta


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
punkt przej¶cia do ostatniego manewru


Explanation:
punkt przej¶cia do ostatniego manewru lotnicznego wg P&P

Ossetta
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
punkt wprowadzenia do ataku


Explanation:
Powinno wystarczyć, bo "punkt początkowy drogi bojowej", to i zbyt chyba technicznie i chyba trochę wcześniej.
M

maciejm
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 453
Grading comment
Thnx

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
24 mins