KudoZ home » English to Polish » Military / Defense

Royal Canadian Ordnance Corps

Polish translation: Królewski Kanadyjski Korpus Kwatermistrzowski


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Royal Canadian Ordnance Corps
Polish translation:Królewski Kanadyjski Korpus Kwatermistrzowski
Entered by: skisteeps

19:55 Apr 29, 2008
English to Polish translations [PRO]
Military / Defense
English term or phrase: Royal Canadian Ordnance Corps
Next came Corporal Robert John Ferguson of the Royal Canadian Ordnance Corps, killed on August 6, 1944.
Dorota Nowakówna
Poland
Królewski Kanadyjski Korpus Kwatermistrzowski
Explanation:
Czyli zaopatrzenie. Jak mawiał bodajże Montgomery "armia maszeruje na brzuchu". Jak w poprzednich propozycjach, nie zmieniałbym oryginału w tekście i tylko podał polskie tłumaczenie w odnośniku.
Selected response from:

skisteeps
Canada
Grading comment
dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Królewski Kanadyjski Korpus Kwatermistrzowski
skisteeps
3Królewska Kanadyjska Służba Zaopatrzenia Artyleryjsko-Technicznego i Mundurowego (Wojsk Lądowych)
Slawek-71
4 -1Królewski Kanadyjski Korpus ArtyleriiKorkosz


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
royal canadian ordnance corps
Królewski Kanadyjski Korpus Kwatermistrzowski


Explanation:
Czyli zaopatrzenie. Jak mawiał bodajże Montgomery "armia maszeruje na brzuchu". Jak w poprzednich propozycjach, nie zmieniałbym oryginału w tekście i tylko podał polskie tłumaczenie w odnośniku.

skisteeps
Canada
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24
Grading comment
dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: http://canorbat.freehosting.net/rcocorbat.htm
9 hrs
  -> Dziękuję za wsparcie merytoryczne.

agree  maciejm: Teraz by pewnie się powiedziało, ze "zabezpieczenia logistycznego", ale skoro o 1944 chodzi, to jak najbardziej OK.
15 hrs
  -> Dziękuję!

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
royal canadian ordnance corps
Królewski Kanadyjski Korpus Artylerii


Explanation:
ordnance corps to korpus artylerii

Korkosz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Mierzejewski: http://canorbat.freehosting.net/rcocorbat.htm
9 hrs

23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
royal canadian ordnance corps
Królewska Kanadyjska Służba Zaopatrzenia Artyleryjsko-Technicznego i Mundurowego (Wojsk Lądowych)


Explanation:
"The Royal Canadian Ordnance Corps concerned itself with the provisioning of troops with the means to fight; specifically uniforms, weapons and equipment".
Powyzsza definicja to modyfikacja słownikowa, jak widać w pełni zgodna z anglojęzycznym źródłem.


    Reference: http://www.specops.com.pl/download/files/wojskowy_slownik_%2...
    Reference: http://canorbat.freehosting.net/rcocorbat.htm
Slawek-71
Poland
Native speaker of: Polish