KudoZ home » English to Polish » Military / Defense

medium battalion

Polish translation: batalion skadrowany (półbatalion)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:medium battalion
Polish translation:batalion skadrowany (półbatalion)
Entered by: maciejm

15:59 Nov 3, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Military / Defense
English term or phrase: medium battalion
przed rokiem 1944 w Wehrmachcie wyposażony w 8 haubic (w przeciwieństwie do field battalion, który miał ich 12)
mww
batalion skadrowany
Explanation:
Tzn. o zredukowanej sile. Możesz oczywiście dodać w nawiasie "półbatalion" - możesz też napisać "półbatalion", a w nawiasie dodać "batalion skadrowany".

Referencje takie same jak w drugim pytaniu.

M
Selected response from:

maciejm
Poland
Grading comment
thnx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4batalion skadrowany
maciejm
3 +1półbatalion
Joanna Wachowiak-Finlaison
3średni batalion
Edyta Sawin


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
średni batalion


Explanation:
być może chodzi tutaj o dokładne tłumaczenie:
http://www.dws.org.pl/viewtopic.php?f=2&t=121073&p=1324264

Edyta Sawin
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish

47 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
półbatalion


Explanation:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=półbatalion&btnG=Szukaj&...

Joanna Wachowiak-Finlaison
Malaysia
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maciejm: http://www.google.pl/search?hl=pl&safe=off&q=półbatalion weh...
14 hrs

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
batalion skadrowany


Explanation:
Tzn. o zredukowanej sile. Możesz oczywiście dodać w nawiasie "półbatalion" - możesz też napisać "półbatalion", a w nawiasie dodać "batalion skadrowany".

Referencje takie same jak w drugim pytaniu.

M

maciejm
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 453
Grading comment
thnx