KudoZ home » English to Polish » Music

long par can

Polish translation: reflektor PAR długi


18:43 Dec 9, 2010
English to Polish translations [PRO]
Music
English term or phrase: long par can
Stairville PAR 64 long par can, including socket, lead, colour gel frame and power plug
Arthurson
Polish translation:reflektor PAR długi
Explanation:
(reflektor) par długi

http://www.google.de/#hl=de&source=hp&q=dlugi reflektor par&...

PAR (par) to typoszereg zestandaryzowanych lamp (żarówek) do reflektorów estradowych. A can zwany jest ze względu na swa prostotę reflektor do żarówek PAR.

Aluminized odnosi się do aluminiowanej powierzchni odbijającej samej lampy reflektora, a nie do materiału obudowy.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Lampa_PAR
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Dzieki
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1reflektor PAR długi
Crannmer
4 -1długi aluminiowy reflektor parabolicznyPolangmar
Summary of reference entries provided
See http://www.thomann.de
meirs

Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
długi aluminiowy reflektor paraboliczny


Explanation:
długa lampa PAR

If your fixture can take a long PAR 30 instead of the normal short ones, than it's possible to go up to a 500w T-4 lamp in wattage given the length of the screw based lamp will fit into the fixture.
http://www.controlbooth.com/forums/lighting-electrics/924-go...

A parabolic aluminized reflector lamp (also PAR light, PAR can, or simply PAR) is a type of electric lamp that is widely used in commercial, residential, and transportation illumination. Usage includes locomotive headlamps, aircraft landing lights, and residential and commercial recessed lights ("cans" in the United States).
http://en.wikipedia.org/wiki/Parabolic_aluminized_reflector_...

Lampa PAR (Parabolic Aluminized Reflector) – podstawowy element oświetlenia scenicznego.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Lampa_PAR

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 64

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Crannmer: tłumaczysz słowa nie rozumiejąc sensu
1 hr
  -> Prosiłbym o merytoryczny komentarz, żebym mógł się ustosunkować - na razie mogę odpowiedzieć tylko, że tłumaczę terminy, rozumiejąc sens.

disagree  Michal Berski: nie aluminiowy, tylko pokrywany aluminium
19 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
reflektor PAR długi


Explanation:
(reflektor) par długi

http://www.google.de/#hl=de&source=hp&q=dlugi reflektor par&...

PAR (par) to typoszereg zestandaryzowanych lamp (żarówek) do reflektorów estradowych. A can zwany jest ze względu na swa prostotę reflektor do żarówek PAR.

Aluminized odnosi się do aluminiowanej powierzchni odbijającej samej lampy reflektora, a nie do materiału obudowy.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Lampa_PAR

Crannmer
PRO pts in category: 18
Grading comment
Dzieki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: "PAR" mamy w "Stairville PAR 64", więc drugie "par" można przetłumaczyć - oczywiście, że aluminized odnosi się do aluminiowanej powierzchni odbijającej samej lampy reflektora ("reflektor aluminiowy" to skrót myślowy: http://tinyurl.com/28amo9x ).
11 mins
  -> Nie ma sensu tego drugiego tłumaczyć, bo pierwsze jest częścią nazwy własnej (oznaczenia typu), a drugie jest powszechnym określeniem. Rozwiniecie skrótu i jego tlum. ma znaczenie wyłączeni historyczne. Tak, jakby samochodziarzowi tłumaczyć skrót BMW.

agree  Michal Berski
18 hrs
  -> thx




Reference comments


7 mins
Reference: See http://www.thomann.de

Reference information:
They have those products described in English, Polish, etc.


    Reference: http://www.thomann.de/pl/search_dir.html?xsid=123c8748a5418a...
meirs
Israel
Native speaker of: Native in HebrewHebrew, Native in RomanianRomanian