KudoZ home » English to Polish » Names (personal, company)

chartered ...veyor

Polish translation: rzeczoznawca majątkowy


03:15 Oct 24, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Names (personal, company)
English term or phrase: chartered ...veyor
To jest zawód. Niestety mam ksero nieco ucięte z jednej strony i pierwsze litery tego veyora są niepewne. Jedyne słowo, jakie mi tu przychodzi na myśl, to "conveyor", ale nie bardzo wiem, co by to mogło być.
He worked as a chartered ...veyor - poza tym wiem jeszcze, że praca raczej typu korporacyjnego i że proponowano mu partnerstwo. I tyle...
allp
Poland
Polish translation:rzeczoznawca majątkowy
Explanation:
Poczyniwszy zastrzeżenia powyżej daję taką propozycję.
Rzeczoznawca budowlany sporządza ekspertyzę techniczną budynku lub budowli.
Rzeczoznawca majątkowy zajmuje się wyceną nieruchomości zarówno gruntowych, jak i wybudowanych. Wycenę przygotowuje w formie tzw. operatu szacunkowego. Więcej w linku podanym powyżej.
Selected response from:

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Grading comment
dziękuję :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2rzeczoznawca majątkowy
IwonaASzymaniak
4geodeta przysięgły
skisteeps


Discussion entries: 4





  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
geodeta przysięgły


Explanation:
lub z uprawnieniami

skisteeps
Canada
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
rzeczoznawca majątkowy


Explanation:
Poczyniwszy zastrzeżenia powyżej daję taką propozycję.
Rzeczoznawca budowlany sporządza ekspertyzę techniczną budynku lub budowli.
Rzeczoznawca majątkowy zajmuje się wyceną nieruchomości zarówno gruntowych, jak i wybudowanych. Wycenę przygotowuje w formie tzw. operatu szacunkowego. Więcej w linku podanym powyżej.

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dziękuję :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marek Daroszewski (MrMarDar): w kontekście korporacji nie widzę innego wyjścia
2 hrs
  -> dziękuję :)

agree  inmb
5 hrs
  -> dziękuję :)




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): Dariusz Saczuk, skisteeps, IwonaASzymaniak