KudoZ home » English to Polish » Names (personal, company)

outreach section

Polish translation: sekcja / dzial pomocy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:outreach section
Polish translation:sekcja / dzial pomocy
Entered by: magdat

18:10 Feb 19, 2005
English to Polish translations [PRO]
Names (personal, company)
English term or phrase: outreach section
advice and help for schools from our Learning
Resources and Outreach section
to z broszurki dot. uslug świadczonych przez biblioteke, oprocz tych oczywistych, organizacja wystaw i np, te ktore opisalam powyzej,
magdat
sekcja / dzial pomocy
Explanation:
???

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 41 mins (2005-02-19 21:51:53 GMT)
--------------------------------------------------

dzial zasobów edukacyjnych i pomocy
dzial pomocy do nauki i dzialalnosci terenowej
..................... i edukacja w terenie

jest klopot, \"outreach sections\" w bibliotekach czesto zajmuja sie tez dostarczaniem ksiazek do szpitali (to te panie z ksiazkami na wozkach), czy do wiezien. Ale prowadza tez dzialalnosc oswiatowa (jakie to u nas niemodne!), maja godziny czytania bajek dla dzieci (wciaz u nas niemodne)
pewnie ktos Ci podda madrzejsza odpowiedz :-) Ale sedno jest takie, jak wyzej
Selected response from:

bartek
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3kontakty ze srodowiskiemlegato
3sekcja / dzial pomocy
bartek


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sekcja / dzial pomocy


Explanation:
???

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 41 mins (2005-02-19 21:51:53 GMT)
--------------------------------------------------

dzial zasobów edukacyjnych i pomocy
dzial pomocy do nauki i dzialalnosci terenowej
..................... i edukacja w terenie

jest klopot, \"outreach sections\" w bibliotekach czesto zajmuja sie tez dostarczaniem ksiazek do szpitali (to te panie z ksiazkami na wozkach), czy do wiezien. Ale prowadza tez dzialalnosc oswiatowa (jakie to u nas niemodne!), maja godziny czytania bajek dla dzieci (wciaz u nas niemodne)
pewnie ktos Ci podda madrzejsza odpowiedz :-) Ale sedno jest takie, jak wyzej

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 23
Grading comment
dziekuje

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kontakty ze srodowiskiem


Explanation:
?

legato
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish