KudoZ home » English to Polish » Other

youth development centre

Polish translation: ośrodek rehabilitacji młodzieży niepełnosprawnej umysłowo


10:09 Oct 27, 2001
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: youth development centre
a centre for young people (with mental illnesses) that prepares them to be reintroduced to the society
agnieszka
Polish translation:ośrodek rehabilitacji młodzieży niepełnosprawnej umysłowo
Explanation:

Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjny
dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej pw Św...

Ośrodek Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej przy Klasztorze OO
Franciszkanów
Selected response from:

makary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Ośrodek Terapii Osobowości
Magda Dziadosz
4 +1ośrodek rehabilitacji młodzieży niepełnosprawnej umysłowomakary
4 +1centrum rehabilitacji młodzieży niepełnosprawnej umysłowo
Robert Pranagal


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
centrum rehabilitacji młodzieży niepełnosprawnej umysłowo


Explanation:
That's how I would put it...

Robert Pranagal
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1167

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Astro Jaroslaw Rutkowski: I would say the same
1 hr

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ośrodek rehabilitacji młodzieży niepełnosprawnej umysłowo


Explanation:

Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjny
dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej pw Św...

Ośrodek Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej przy Klasztorze OO
Franciszkanów


    Reference: http://www.idn.org.pl/tzchm/rehabilitacja
    Reference: http://www.kasa-chorych.rzeszow.pl/swiadceniodawcy/html/reha...
makary
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 225

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Araksia Sarkisian: agree
21 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Ośrodek Terapii Osobowości


Explanation:
mental illnesses to raczej choroby psychiczne i niekoniecznie muszą one oznaczać niepełnosprawność umysłową. W zależności od tego, jaką faktycznie działalność ten ośrodek prowadzi, może to być Ośrodek Rozwoju Osobowości (tak jak Ośrodek Terapi i Rozwoju Osobowości istniejący w Warszawie - patrz www.ipz.edu.pl) lub Ośrodek Rehabilitacji Młodzieży Cierpiącej na Choroby Psychiczne

Magda Dziadosz
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1545

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hanna Burdon
3 mins