KudoZ home » English to Polish » Other

law enforcement agencies

Polish translation: agencje nadzorujące przestrzeganie prawa / organa ochrony porządku publicznego


21:11 May 18, 2005
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: law enforcement agencies
sluzby porzadku publicznego?
Kinia
Polish translation:agencje nadzorujące przestrzeganie prawa / organa ochrony porządku publicznego
Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/542190?keyword=law enforcement age...
Selected response from:

ZenonStyczyrz
Grading comment
przepraszam, spieszylam sie i zapomnialam sprawdzic :-(. Dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1agencje nadzorujące przestrzeganie prawa / organa ochrony porządku publicznego
ZenonStyczyrz
4organa ochrony porządku publicznego / agencje nadzorujące przestrzeganie prawa
bartek
4organ ochrony porz±dku publicznego
Icing


Discussion entries: 2





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
agencje nadzorujące przestrzeganie prawa / organa ochrony porządku publicznego


Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/542190?keyword=law enforcement age...

ZenonStyczyrz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 73
Grading comment
przepraszam, spieszylam sie i zapomnialam sprawdzic :-(. Dziekuje!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dogandbone
10 hrs

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
organ ochrony porz±dku publicznego


Explanation:
pwn-oxford

Icing
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
organa ochrony porządku publicznego / agencje nadzorujące przestrzeganie prawa


Explanation:
b

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1362