KudoZ home » English to Polish » Other

delivery record sheet

Polish translation: dokument dostawy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:delivery record sheet
Polish translation:dokument dostawy
Entered by: Lucyna Długołęcka

07:24 Jun 24, 2005
English to Polish translations [PRO]
Other / dostawa
English term or phrase: delivery record sheet
Mam tabelkę, która zawiera plany kontroli towarów. W kolumnie "Jeśli OK" mam wpis "Indicate on delivery record sheet/RRM data sheet" i nie bardzo wiem, jak to przełożyć...
Lucyna Długołęcka
Poland
dokument dostawy
Explanation:
chodzi tutaj o podanie numeru odpowiedniego dokumentu dostawy badz dokumentu przyjecia na magazyn.
Selected response from:

Łukasz Piech
Poland
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4arkusz dostawKatarzyna Landsberg-Polubok
4dokument dostawyŁukasz Piech
4protokół odbioruJakub Radzimiński


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
protokół odbioru


Explanation:
Chodzi o protokół zrealizowania dostawy, że ktoś dostał to, to i to. Czyli 'protokół odbioru'.

Jakub Radzimiński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

52 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dokument dostawy


Explanation:
chodzi tutaj o podanie numeru odpowiedniego dokumentu dostawy badz dokumentu przyjecia na magazyn.

Łukasz Piech
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jakub Radzimiński: Jeżeli w ogóle, to nie podanie numeru, tylko odnotowanie na protokole odbioru! "Indicate on"!!!
20 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
arkusz dostaw


Explanation:
Ja raczej tak to rozumiem... Dokument wewnętrzny w dziale zakupów, na którym odnotowywane są wszystkie dostawy. Może też być rejestr dostaw, zestawienie dostaw.

Katarzyna Landsberg-Polubok
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 76