KudoZ home » English to Polish » Other

ultimate pencil collection

Polish translation: Najnowsza kolekcja olowkow/kredek


14:04 Nov 12, 2001
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: ultimate pencil collection
:: just a name ::
aardvaark
Polish translation:Najnowsza kolekcja olowkow/kredek
Explanation:
Najnowsza kolekcja olowkow/kredek/kredek artystycznych
OR
Optymalny komplet kredek/olowkow
OR
Super kolekcja kredek/olowkow

pencil=olowek, kredka, kredka artystyczna
ultimate--final, terminal, latest-- najnowsza, ostatnia
collection-kolekcja, zestaw, komplet,
Selected response from:

ponar
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Najnowsza kolekcja olowkow/kredekponar
4Najwspanialszy zestaw kredek
Lota
4niezrównana kolekcja ołówków
Hanna Burdon


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
niezrównana kolekcja ołówków


Explanation:
OR: niezrównany zbiów ołówków
OR: kolekcja ołówków nie maj±ca sobie równych / zbiór ołówków nie maj±cy sobie równych
OR: bezkonkurencyjna kolekcja ołówków / bezkonkurencyjny zbiór ołówków
OR: niedo¶cigniona kolekcja ołówków / niedo¶cigniony zbiór ołówków

Hanna Burdon
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1199

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Najwspanialszy zestaw kredek


Explanation:
if these are coloured - then coloured pencils are kredki.

Lota
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 817

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Najnowsza kolekcja olowkow/kredek


Explanation:
Najnowsza kolekcja olowkow/kredek/kredek artystycznych
OR
Optymalny komplet kredek/olowkow
OR
Super kolekcja kredek/olowkow

pencil=olowek, kredka, kredka artystyczna
ultimate--final, terminal, latest-- najnowsza, ostatnia
collection-kolekcja, zestaw, komplet,


ponar
PRO pts in pair: 695