KudoZ home » English to Polish » Other

triple segment fruit cake with plain, apricote and strawberry segments

Polish translation: trzyczęściowe ciasto z masą truksawkową i morelową


07:58 Nov 14, 2001
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: triple segment fruit cake with plain, apricote and strawberry segments
baking; a type of cake
Agnieszka Kopinska
Polish translation:trzyczęściowe ciasto z masą truksawkową i morelową
Explanation:
Ewentualnie: trzywarstwowe ciasto morelowo-truskawkowe
Selected response from:

Patrycja Osiak
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Tort morelowo-truskowkowyxxxMala Mi
4trzyczęściowe ciasto z masą truksawkową i morelową
Patrycja Osiak
4trzyczesciowe ciasto owocowe z czescia bez owocow, morelowa oraz truskawkowaJacek Krankowski


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
trzyczesciowe ciasto owocowe z czescia bez owocow, morelowa oraz truskawkowa


Explanation:
albo (chyba mniej prawdopodobne): trojwarstwowe ciasto owocowe z warstwa bez owocow, morelowa oraz truskawkowa

JK

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
trzyczęściowe ciasto z masą truksawkową i morelową


Explanation:
Ewentualnie: trzywarstwowe ciasto morelowo-truskawkowe

Patrycja Osiak
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 2

3 days 20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Tort morelowo-truskowkowy


Explanation:
Mniam mniam.

xxxMala Mi