KudoZ home » English to Polish » Other

dry stores

Polish translation: towary sypkie


09:15 Jul 21, 2005
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: dry stores
terimin pojawiajacy sie w umowie na swiadczenie uslug cateringowych w samolotach zawartej pomiedzy dwiema firmami cateringowymi. do obowiazkow jedej ze stron bedzie nalezalo:
"order stock of food and beverage and related dry stores and other related products from the suppliers".
Marta van der Hoeven
United States
Polish translation:towary sypkie
Explanation:
o ile mnie pamiec nie myli
Selected response from:

bartek
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4towary sypkie
bartek
4żywność liofilizowana
Maciej Andrzejczak
3żywność suszona i pakowana próżniowo
Witold Wiechowski


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
towary sypkie


Explanation:
o ile mnie pamiec nie myli

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1362
Grading comment
dziekuje

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
żywność liofilizowana


Explanation:
Bardzo istotne jest to, że żywność liofilizowana nie zawiera konserwantów. ... Odpowiednio zapakowana żywność liofilizowana może przetrwać w każdych ...
pascal.onet.pl/8d5 - 33k - Kopia
==========
Żywność liofilizowana najlepsza na extremalne wyprawy! Freeze-fried food English version English version | Żywność liofilizowana Polska wersja Wersja polska ...
www.sztukaprzetrwania.pl/ - 9k

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 156

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
żywność suszona i pakowana próżniowo


Explanation:
patrz link


    Reference: http://www.drystore.com/page/page/1356932.htm
Witold Wiechowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 22