KudoZ home » English to Polish » Other

keyed off

Polish translation: umieszczone


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:keyed off
Polish translation:umieszczone
Entered by: cquest

19:59 Jul 21, 2005
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: keyed off
Wszystkie sklepy i punkty usługowe oraz gastronomiczne będą wymienione na tablicach informacyjnych, "with their names keyed off of plans."
O co tu chodzi? Moje słowniki nie przewidują nawet wyrażenia key off :(
cquest
identyfikuj±ce je loga s± umieszczane (tamże)
Explanation:
umieszczać symbol umożliwiaj±cy identyfikację odpowiedzi
za kosciuszkiem

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2005-07-21 20:04:20 GMT)
--------------------------------------------------

jesli nie chcesz logo - niech Ci bedzie symbole :-)

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2005-07-21 20:23:30 GMT)
--------------------------------------------------

z ich nazwami wpisanymi / umieszczonymi (tamże) zgodnie z planem
jakim planem pojecia nie mam :-(

sluchaj, ja tez mam a hard day\'s night
sorki ale nie popatrzylam
Selected response from:

bartek
Grading comment
ah, well...
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5identyfikuj±ce je loga s± umieszczane (tamże)
bartek
2z podziałem na kategorie i ze wskazaniem lokalizacji
Agnieszka Hayward


Discussion entries: 6





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
identyfikuj±ce je loga s± umieszczane (tamże)


Explanation:
umieszczać symbol umożliwiaj±cy identyfikację odpowiedzi
za kosciuszkiem

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2005-07-21 20:04:20 GMT)
--------------------------------------------------

jesli nie chcesz logo - niech Ci bedzie symbole :-)

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2005-07-21 20:23:30 GMT)
--------------------------------------------------

z ich nazwami wpisanymi / umieszczonymi (tamże) zgodnie z planem
jakim planem pojecia nie mam :-(

sluchaj, ja tez mam a hard day\'s night
sorki ale nie popatrzylam


bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1362
Grading comment
ah, well...

28 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
z podziałem na kategorie i ze wskazaniem lokalizacji


Explanation:
daję niską confidence, ponieważ moje reference stwierdziło tylko "must be an American phrase" ;)

zakładam, że chodzi o jakąś świątynię zakupów lub coś w tym guście

tam zawsze (dzięki Bogu, inaczej bym się pogubiła) są tablice informacyjne z danymi jak powyżej

HTH

Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 48