KudoZ home » English to Polish » Other

wall-to-wall carpeting

Polish translation: wykładzina dywanowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:wall-to-wall carpeting
Polish translation:wykładzina dywanowa
Entered by: Marek Daroszewski (MrMarDar)

13:00 Jul 22, 2005
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: wall-to-wall carpeting
jak to ladnie po polsku powiedziec
Django
Poland
wykładzina dywanowa
Explanation:
za PWN/Ox

albo wykładzina położona od ściany do ściany (zależy od kontekstu)

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2005-07-22 13:15:41 GMT)
--------------------------------------------------

Kosciuszko podobnie:
wall-to-wall
a.
attr.
1. ~ carpeting/carpets wykładzina (podłogowa)
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4wykładzina dywanowaMarek Daroszewski (MrMarDar)
5wykladzina dywanowa w calym domulegato
4 +1wykładzina na całej podłodzeMichal Cieslak


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wykładzina na całej podłodze


Explanation:
tak piszą w gazetce zaprzyjaźnionego biura nieruchomości
HTH
MC

Michal Cieslak
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mdarron
4 mins
  -> dzięki

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
wykładzina dywanowa


Explanation:
za PWN/Ox

albo wykładzina położona od ściany do ściany (zależy od kontekstu)

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2005-07-22 13:15:41 GMT)
--------------------------------------------------

Kosciuszko podobnie:
wall-to-wall
a.
attr.
1. ~ carpeting/carpets wykładzina (podłogowa)

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 654

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  pidzej: bez ścian poproszę
15 mins
  -> proszę ;-)

agree  PAS
19 mins
  -> dzięki

agree  bartek: a po co az tam - w glosariuszu jest
27 mins
  -> szybciej w słowniku znajduje niż w glosariuszach :) dzięki!

agree  Woman
27 mins
  -> dzięki

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
wykladzina dywanowa w calym domu


Explanation:
.

legato
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 14