KudoZ home » English to Polish » Other

TT, CMR

Polish translation: przekaz telegraficzny, drogowy list prewozowy CMR


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:TT, CMR
Polish translation:przekaz telegraficzny, drogowy list prewozowy CMR
Entered by: mónica alfonso

15:30 Nov 25, 2001
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: TT, CMR
Terms of payment: net cash at sight payable by TT against faxed CMR.
Sebastian Kumos
przekaz telegraficzny, drogowy list prewozowy CMR
Explanation:
niewielkie uzupełnienie poprzedniej propozycji:

TT - jw. (Telegraphic Transfer)

CMR - Drogowy List Przewozowy
Selected response from:

leff
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4przekaz telegraficzny, drogowy list prewozowy CMR
leff
4przekaz telegraficzny; list przewozowy CMRJacek Krankowski


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przekaz telegraficzny; list przewozowy CMR


Explanation:
TT = telegraphic transfer

STRONA Główna Tysovia
... Przepraszamy. Ta strona jest dopiero w tworzona. W przyszłoœci będzie
zawierać ilustrowany poradnik jak wypełnic List przewozowy CMR. ...
www.tysovia.com.pl/pl_cmr.html

Jacek

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przekaz telegraficzny, drogowy list prewozowy CMR


Explanation:
niewielkie uzupełnienie poprzedniej propozycji:

TT - jw. (Telegraphic Transfer)

CMR - Drogowy List Przewozowy


    Reference: http://www.fraktal.com.pl/cmr.html
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240